tisdag 9 januari 2018

Sjuk eller frisk?


Lite veligt här just nu. Mackan har åkt på nån hosta och förkylning och jag sjävl känner mig halvkass. Inte sjuk, men inte heller riktigt frisk. Det har känts som om om jag ska bli sjuk i ungefär en vecka. Luftrören känns svullna och det känns som jag har lite feber, fast när jag mäter är där ingen. Har dock tränat och så och känslan är densamma, varken bättre eller sämre. Det är som om något ligger och gnager i kroppen men inte bryter ut. Skum känsla. Jag har fram till den 11:e på mig att bestämma mig för om jag ska betala de där 900 kronorna och köra SM på lördag. Väntar in i det sista eftersom jag inte vill punga ut med så mycket pengar om det nu skulle bryta ut någon infektion. Det är för mycket pengar för att chansa helt enkelt. Gillar verkligen inte att hålla på att dividera på det här sättet, kanske ska jag inte känna efter så mycket och bara köra. Jag minns inte när jag var förkyld senast det kan ha varit mer än två år sen, så det känns på något sätt som murphy's lag om det skulle komma nu.
Jag känner att jag ändå borde vara med och "fylla ut" damklassen, lite trist om någon blir sjuk och det inte blir SM-status bara för det. Får helt enkelt sova på saken en natt till.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar