onsdag 29 mars 2017

Trött, men ändå pigg.






Senaste dagarna har jag känt mig trött och funderat på om jag är allergisk, sjuk eller rent av bara lite lat. Det kan vara svårt att känna skillnad ibland faktiskt. Jag kör Coldzyme och allergitabletter i en kombi, tror det är bra. I söndags körde jag och Mackan ett långpass i rasande tempo (för att vara på mtb) och då fanns inte ett spår av nån sjuka, dagarna efter kände jag mig väldans trött och nästan lite febrig (fast utan feber), gav mig ut för att rulla lite i skogen och det kändes rätt ok så jag bestämde mig för att ta i lite i några backar som jag brukar köra på tid. Kändes inget vidare, men sen blev jag glad när jag insåg att jag kört hela 5 sekunder snabbare i en liten 50 sekunders knäppa. Så var jag väl inte så dålig ändå då. Idag var jag seg och lite stressad på grund av jobb och annat och hann bara köra mina rehabövningar. Så kan det vara ibland i livet, målet är att ha tid över för träning varje dag men i bland går man bet.

Nu hoppas jag att våren kämpar lite till, så det blir lite värme att tala om.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar